zondag 15 september 2013

(weer) aan de Blog

My first blog of nee toch niet helemaal waar. Hiervoor heb ik heel even een andere Blog-account gehad. Maar die heb ik verwijderd en alles wat aan dat Google account vast zat. De naam van mijn Blog-account vond ik niet leuk en aangezien ik toch nog geen volgers had was er niemand die me ging missen. (wat klinkt dit zielig haha)
Dus nu lieve lezers ga ik het weer proberen, nu met een nieuwe naam :D

De Blogs die ik volg vind ik zo leuk om te lezen dat ik daarom ook (weer) wil Bloggen en mijn creaties aan jullie kan tonen.

7 jaar geleden heb ik een keer een naaicursus gevolgd, daarna heb ik nog 1x mijn naaimachine aangeraakt en vervolgens was ie zoekgeraakt onder een dikke pak stof.
Tijdens mijn 2e zwangerschap begon t weer te kriebelen en wilde voor mijn kleine spruit allemaal leuke spulletjes maken. Nu naai ik ongeveer een klein jaartje en het gaat steeds beter :)

Op zolder kan ik mij heerlijk terug trekken achter de naaimachine en me nestelen tussen de leuke stofjes (vandaar mn blognaam ;)  )

Dus nu hop aan de slag met mijn To Do list!

Groetjes Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten